söndag 6 september 2015

Vad arbetarklassen snackar om eller Män är bara för jävligt vidriga, av David McIntire

(Från ”Punk Rock Breakfast, poems and stories”, av David McIntire som bor i Los Angeles.)

(Utdrag ur verkligt samtal som ägde rum med verkliga arbetare i en verklig tillverkningslokal.)

*
”Jag älskar en brud som älskar att suga kuk. Jag menar, jag älskar en brud som älskar att suga kuk som en småunge gillar att slicka på en glass-strut.”
”Ja.”
”Ingen tvekan.”
”Du vet, om jag vore brud skulle jag vara totalt rakt av superlesbisk!”
”Verkligen.”
”Jag älskar att slicka fitta och om jag var brud skulle jag totalt vara en läcker raffig lebba som slickar fitta hela dan, alltså.”
”Alltså, om jag var brud skulle jag suga kuk åt alla hela tiden.”
”Men vafan!!??”
”Nej, jag menar…”
”Alltså, jag fattar inte att du sa det du sa nyss.”
”Men lyssna, jag menar att just nu älskar jag att slicka fitta men om jag var brud skulle jag älska att suga kuk.”
”Inte jag, din homo, jag skulle vara flata om jag var brud.”
”Du vet, hon Sandra? Carlos säger att hon kan suga en golfboll genom en trädgårdsslang, alltså.”
”Jaha, sånt vet väl han?”
”Fick han omkull ´na?”
”Helt klart, alltså. Såg du bilden han hade med?”
”Nej, vad då för bild?”
”Oj-oj, han hade med sig den här bilden, och först visar han den för Fred, är du med? Det är en bild där Sandra helt grymt suger en killes kuk, alltså. Och Fred ba´, wow, vem är den där killen? och Carlos ba´ det är jag, fattaru? och Fred blir ba´ helt, Fy fan, ta bort det där! Inte fan vill jag kolla din kuk! Vad fan är det för fel på dig? Det var bara för jävla kul!”
”Så Sandra lät honom plåta när hon sög hans kuk?”
”Jävla grymt!”
”Alltså, hon får gärna sug kuk åt mig när som helst.”
”Alltså, hon suger kuk åt vem som helst!”
”Förklara då varför hon inte sög din kuk, jävla homo!”
*
Av David McIntire
(By David McIntire 2015. Interpretation: Dennis Renfors)

http://www.internationalwordbank.com/punk-rock-breakfastby-david-mcintire-hot-off-the-press-buy-the-kindle/

Fler dikter av David McIntire i svensk tolkning:

Se även:
http://textbilddennis.blogspot.se/2015/06/ode-to-la-poet-david-mcintire.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar