torsdag 14 februari 2013

Gå Lunka Löp

(Melodi: Shake, rattle and roll)
*
hej hej Globetrotter, var har du din maskin
så du kan flyga till Rio och vänslas med vännen din?
kan du hälsa till Berra att han är ett jävla svin?

hej hej, käre Loftis, du ligger i din grav
enda jobbarn i gänget, men luften var för kvav
du gjorde rätt som tog exit från folk som aldrig gav

jag säger gå lunka löp
min framtidskänsla stöp
jag säger gå lunka löp
min framtidskänsla stöp
jag är en dåre frisläppt på försök


hallå direktören som bankar med din påk
är så stöddig i truten och längtar efter bråk
men jag tycker mest, att du liknar Åke Tråk

jag säger gå lunka löp
min framtidskänsla stöp
jag säger gå lunka löp
min framtidskänsla stöp
jag är en dåre frisläppt på försök
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar