måndag 21 februari 2011

Jag tävlar den 1 mars

Jag deltar nu i olika Stockholmstävlingar som har det gemensamt att de är kvalificerande till SM. Det vill säga, om det går bra för mig, får jag tävla i SM i Poetry Slam i Visby i början av juni. En av de tävlingarna är den här:

PREMIÄR FÖR SÖDERMALM POETRY SLAM 2011!
den 1 mars kl. 19:00, Södermalm, Sweden, Bara Vi
Äntligen premärdax för Södermalm Poetry Slam 2011! Nu kör vi! MC's: Kung Henry & Lola Bonk. LIVE PÅ SCEN: H...emligt, hemligt, men chansen är stor att vi kommer ha en världsartist på plats, hela vägen från USA!
8 Poeter gör upp om 1 plats direkt in i den stora finalen den 2 Maj. Och best looser får en biljett till andra chansen.

STARTFÄLT: My Vingren, Dennis Renfors, Billey Shamrock, Thorbjörn Andersson, Yodit Girmay, Jon Hauge Evaldsson, Evy Söderman och Joakim Gullander.

OBS! Om du vill ha nån chans att få en plats så kom tidigt! Begränsat antal platser. Det kommer garanterat bli fullt!
Restaurang Bara Vi / Skånegatan 59 / 19-22 / 18 år / 60Kr /
Hjärtligt välkomna!
// Johan Wretman & Henrik Conradi
All info du behöver och anmälan till årets tävling hittar du på:
www.sodermalmpoetryslam.com

SÅ HÄR GICK DET:
Kvällens segrare den 1 mars blev Ewy Söderman, som därmed är första tävlande att vara inkvalad till finalen den 2 maj. (Tvåa blev unga tjejen
Yodit Girmay. Jag och Joakim Gullander kom på delad tredjeplats.)
*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar